2013-05-14

NUMBER 35

Finally I get my t-shirt with number! I know that now they are very popular - you can see it almost on every fashion blog. Everybody wear it and I'm not orginal :\. But, like one of my favourite bloggers wrote, everyone wear it differently...I have my way with this t-shirt: put it together with belt and skirt ;>
**********
Nareszcie mam swoją koszulkę z numerem! Wiem, że są one teraz bardzo popularne - można je zobaczyć prawie na każdym blogu modowym. Wszyscy je noszą i ja nie jestem oryginalna :\. Ale, jak napisała jedna z moich ulubionych blogerek, każdy nosi ją inaczej... Ja mam swój sposób na tą koszulkę: połączyłam ją z paskiem i spódnicą ;>



Koszulka z numerem wykończona jest przeszyciami z eko skóry.

Nowy kolor na paznokciach - niebieski wpadający w turkus...


Buty na niskim koturnie - super wygodne!

photos by Ola D.

t-shirt - allegro (moshito)
skirt - new yorker
shoes - deska

1 comment:

  1. Ohhh… ABSOlutely amazing outfit: LOVE your t-shirt!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of 21st century
    Google+ | Facebook | Bloglovin'

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3