2013-05-19

FRIDAY OUTFIT

 Friday on the Golden Thread shows in Lodz I wore flared dress in pastel pink. Dress alone seemed to be boring so I put on necklace with an eagle and belt with studs - it added a little sharpness to candy creation :> I also took large envelope bag - to put my camera ... and a black leather jacket. When it comes to shoes, I know that the heels would be better ... but I needed to get to Łódź by train, I had to carry my bag so I packed the lightest shoes which matched ...

************ 
Na piątkowe pokazy Złotej nitki w Łodzi założyłam rozkloszowaną sukienkę w kolorze pastelowego różu. Sama sukienka wydała mi się nudna więc "dołożyłam" do niej naszyjnik z orłem i pasek w ćwieki - dodało to trochę ostrości cukierkowej kreacji :> Do tego duża torebka kopertowa - żeby zmieścić aparat fotograficzny... i czarna skórzana kurtka. Jeśli chodzi o buty to wiem, że lepsze byłyby szpilki...ale, że do Łodzi jechałam pociągiem i torbę musiałam nieść więc spakowałam najlżejsze buty z pasujących...



Paznokcie pomalowane nowym kolorem - żółtym.

Torebka kopertowa z Top Secret - teraz w promocji :))
Sukienka ma fajne falbany, które zwiększyły jej objętość na dole.
Z kuzynką - akurat na tym zdjęciu zapomniałam się uśmiechnąć :\, ale obie super się bawiłyśmy :))

Nowy nabytek - naszyjnik z orłem.

Z Kasią Tusk i Zosią z www.makelifeeasier.pl
sukienka - na pewno znajdziecie podobną na allegro, ja kupiłam w zwykłym butiku :)
torebka - Top Secret
pasek - house
dodatki - różne sklepy (butiki ze sztuczną biżuterią)


3 comments:

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3